15,16-01-2015 - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van arwen op ten noort - WaarBenJij.nu 15,16-01-2015 - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van arwen op ten noort - WaarBenJij.nu

15,16-01-2015

Door: arwen

Blijf op de hoogte en volg arwen

16 Januari 2015 | Noorwegen, Oslo

Wat krijg je als je Arwen 1 liter bier laat drinken?
Een hele hoop paniek en een nachtelijke busreis.
Nu wil ik van tevoren zeggen dat dit niks te maken had met de hoeveelheid alcohol in mijn bloed. Waar het wél mee te maken had, is mijn totale stommigheid als het om ritsen gaat.

Gisteravond hadden we met alle internationale studenten en de buddy's een feestje. We konden meerdere spelletjes spelen en kletsen. Het enige wat we niet konden was drinken, dat moesten we zelf halen. Dus ik en wat anderen gingen op weg om bier te halen. Zover alles goed. ik heb de hele avond genoten van een gezellig feest. En ik kon terug reizen met een hele aardige duitse gozer. tot nu toe alles goed.
Toen stond ik voor mijn kamerdeur (die ik heel netjes op slot had gedraaid) en kwam ik erachter dat ik.... Mijn sleutels was kwijtgeraakt. Ik schoot natuurlijk al helemaal in de stres en begon als een malle op de deuren van mijn huisgenoten te bonken. Waarvan er niet één thuis was. (surprise, surprise)
Gelukkig had ik wel internetverbinding op mijn telefoon en heb ik een smeekbede in de facebookgroep kunnen gooien; of iemand in de naam van de goden mijn sleutel had gevonden.
En dat hadden ze, wat was ik blij!
één probleempje, het meisje dat de sleutel had was al naar haar huis gegaan. maar ik had haar nummer. dus ik bel, en bel, en bel. maar er wordt niet opgenomen. Eindelijk na de zesde keer neemt ze op! ze vertelt me waar ze woont en hoe ik daar met de bus moet komen. Laten we het erop houden dat ik mijn sleutels terug had, heel wat van Oslo heb gezien, en heel blij was dat ik uiteindelijk in mijn bedje kon liggen.


Vandaag is er niet heel veel spannends gebeurd.
Ik ben voor het eerst alleen naar de campus gegaan met openbaar vervoer, en zo zag ik de campus ook eens bij daglicht. Het is best een mooi terrein. De gebouwen hebben een hele moderne 'vibe' maar zien er toch ouderwets uit.
Zomenteen heb ik weer een feestje, laat ik deze keer maar zorgen dat ik niet iets verlies.

x

  • 25 Januari 2015 - 11:24

    Verena:

    Hey Arwen,
    Wat een dol verhaal wat je meemaakt. Je ziet zo heel veel meer dan menig ander student

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Noorwegen, Oslo

arwen

Actief sinds 12 Jan. 2015
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 5103

Voorgaande reizen:

12 Januari 2015 - 28 Mei 2015

Vijf maanden Noorwegen

Landen bezocht: